mandag den 13. februar 2012

De første tegn

Som nævnt tidligere, var de aller første tegn (måske), at han begyndte at ville holde mig om brystkassen. Det er svært at vide hvornår sådan noget præcis starter, men de første oplevelser er jeg sikker på, var de første skridt i de mange overgreb, som jeg senere skulle udsættes for.

Overtalelse
Vi sov på hver vores madras ved siden af hinanden. Egentlig ligesom alle andre venner gør. (Udover med en 18-årig..?) Om morgenen ville han fortælle jokende, at jeg krøb mig hen til ham imens jeg sov. Den historie fik jeg hver morgen et par nætter.

Så blev det til, at jeg havde ligget med mit ansigt helt op i hans, imens jeg sov. To dage efter fortalte han, at nu havde jeg altså kysset ham i søvne. Det var ikke noget jeg svarede på rigtig. Jeg vidste intet, jeg sov jo?

Omkring samme tidspunkt begyndte han, at ville skifte tøj foran mig. Ikke bare t-shirt eller bukser. Men underbukser også. Han ville pludselig trække ned i dem, vise sin penis 'uskyldigt frem' og fortælle, at det er en ganske normal ting mellem fyre. "Ja, det var det jo måske?" Tænkte jeg. Vi klædte jo om alle drengene i skolen, så måske var det meget normalt? Jeg brød mig ikke om, at han gjorde det. Men jeg endte altid med at konkludere, at det nok bare var mig som var mærkelig og genert.

Kys
Han begyndte også at ville kysse mig - noget, som jeg bestemt ikke følte mig klar til. Han ville i starten udfordre mig til det. Han fortalte, at jeg "sikkert ikke turde", at han ville stoppe med at spørge hvis jeg bare gjorde det, og så videre. Jeg ville ikke. - Og der ændrede hans attitude sig. Han blev vred og sagde, at det sikkert var fordi jeg syens han var grim og klam, og at det altid havde været sådan i hans liv. At han altid blev mobbet med at være grim, og det havde været sådan i hele hans barndom. Han ville så vende sig væk fra mig, og ignorere mig.

Det lyder måske ikke som noget særligt. Men det var hårdt for mig. Jeg havde kun to venner på det tidspunkt. Så at blive ignoreret af den ene, virkede så voldsomt og skræmmende.. at jeg gik hen og kyssede ham. Efter et par gange blev det til flere kys.

Han trænede mig nærmest. De første gange hvor jeg ikke ville gøre det, ville han blive sur og virke ked af det, trække sig væk fra mig og ignorere mig. Så jeg gjorde det. Han fortalte også om, at det da slet ikke var så slemt. For jeg kom jo ikke til skade af det? Det måtte jeg give ham ret i. Jeg blev ikke skadet af det. Inderst inde fik jeg det dog meget dårligt af det, og følte en stærk ubehag. Men jeg satte det til siden, for som han sagde: Jeg skulle alligevel vænne mig til, at have fysisk kontakt med andre.

Det er bizart at tænke på.
En 12-årig dreng og en 18-årig, som begynder at kysse hinanden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar