torsdag den 11. april 2013

Ny seng!

Nej, dette er ikke pludselig blevet til en eller anden modeblog, eller "se hvad jeg har på mit værelse". Men jeg har fået en ny seng, og jeg sover fantastisk. Før brugte jeg nemlig den seng, hvor alle de ting var sket.. Men nu fandt jeg en billig en, mine forældre ville give mig en lækker topmadras og jeg fandt en dejlig madras selv.

Selvom jeg synes det hele lå et godt stykke bag mig, så har en ny seng alligevel været vigtig. Åbenbart. Det var ikke noget jeg faktisk var klar over. Jeg købe den fordi den er større og det følte jeg var en nødvendighed. Så kan jeg nemlig bedre selv være der, når der ligger 3-4 katte og breder sig.

Men følelsen af en ny seng har faktisk været det bedste. Ikke at sove på den samme madras, hvor der er sket nogle ret syge ting egentlig. Ikke sove under den dyne, eller hvile hovedet på den hovedpude.

Det hjælper selvfølgelig også, at jeg nu har været ædru i 12 dage. I starten gjorde det faktisk min søvn værre. Det er som om, at man skal lære at falde i søvn. Før det var man jo bare bevidstløs på et tidspunkt eller faldt om et eller andet underligt sted og vågnede næste dag.

At skulle gøre sig klar til at gå i seng, smide tøjet, lægge sig i sengen.. Det er stadig en ny ting. Men også en utrolig dejlig ting, og jeg får godt sovet en del.

Når man taler om solen.. jeg er godt nok søvnig nu, haha.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar