fredag den 29. juni 2012

Der kommer stadig nye problemer

Der kommer altid et eller andet nyt, som man opdager man har et problem med, på grund af ens fortid. Men i dag er det rigtigt gået op for mig, hvor meget jeg er gået glip af. Folk er blevet studenter, og kører rundt i byen. Det var jeg ikke med til, da jeg ikke valgte gymnasium. Jeg ved ikke rigtig, om man gør det på de andre uddannelser.
Men det minder mig om det der generelt typiske liv unge har; som jeg også skulle have haft dengang. Nu er det aldrig rigtig noget jeg har ønsket. Men det skyldes jo måske, at jeg har haft meget anderledes ting at bekymre mig om, og derfor udviklede jeg mig i en helt anden retning.

Det gør mig bare vred over de ting, som jeg er gået glip af. Hvilket der måske ikke er nogen grund til, da jeg godt nok er kommet efter det. Ja, jeg ved måske stadig ikke med sikkerhed hvad jeg vil med livet. Men mange ved godt hvad de vil, og har alligevel et lorteliv. Det er bare irriterende, at den slags tanker altid kommer til en, inden man skal noget. Hvis jeg bare skulle sidde hjemme hos mig selv, så var det til at overskue. Men nu er der kæmpe sommerfest hos mine forældre i morgen, og det er ikke altid lige til, at slippe væk fra de tanker. Måske er jeg heldig.

Nu har vi også sørget for, at jeg er en af de første der kommer. Så skal jeg nemlig ikke komme brasende ind, og rende rundt og hilse på alle.. Den slags gør mig meget utilpas. Begynder at svede, ryste på hænderne, hyperventilere og så videre. Det typiske.
Specielt når jeg skal forsøge at klare det, imens jeg er ædru. Det bliver noget af en udfordring, når der kommer 50-60 mennesker.

Det har dog lykkedes mig, at være ædru i fire dage nu. Det er meget!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar